Timothy Castagne over match tegen Egypte: "Dat is te risicovol"De Rode Duivels verloren van Egypte. De problemen die al zo vaak boven water kwamen, werden nog maar eens duidelijk. Timothy Castagne stond vandaag de pers te woord over de Rode Duivels. “We moeten een aantal zaken die fout zaten tegen Egypte rechtzetten”, klonk het. “Voor het toernooi is zo'n match nog niet essentieel. De positionering is daar één van. Die tweede goal was ik bij betrokken toen Trezeguet scoorde. Twee minuten ervoor hadden we dezelfde fase en toen speelde ik op buitenspel. Dat is risicovol. De trainer heeft ons tijdens de rust getoond wat we fout deden, na de match hebben we niet meer gepraat.
Kan ik Videoland ook in het buitenland kijken?
Formule 1 kijken? De beste gratis F1 live streams 2023
WK 3x3 in Antwerpen: alles live bij Sporza, bekijk hier het
” En daarnaast zullen de Duivels vanavond het ook moeten doen zonder Koen Casteels, die verkouden is en Leandro Trossard. Want, zo liet Martínez over Trossard weten: Hij kreeg een tik tijdens de training. We gunnen hem vrijdag rust, maar Leandro zal er zeker bij zijn voor de eerste partij in Qatar. ” En he goede nieuws is, Gratislivestreams.
Egypte - België - Live Soccer TV
50X je inzet oplevert als Egypte inderdaad stunt en de Duivels vanavond verslaat. En inzetten op een gelijkspel tijdens België tegen Egypte levert bij Unibet tenslotte dan weer 4. 55X je inzet op als deze laatste oefeninterland van de Rode Duivels voor het WK voetbal vanmiddag inderdaad in een gelijkspel eindigt. En de Rode Duivels kunnen vanavond tijdens deze oefenmatch tegen Egypte in elk geval niet beschikken over Romelu Lukaku die nog 5revalideert van zijn blessure en waarschijnlijk ook de eerste WK match tegen canada niet zal halen. Bondscoach Roberto Martínez liet op de persbabbel voorafgaande aan deze oefeninterland namelijk al over Lukaku weten: “Hij maakt progressie. Maar zijn herstel neemt nog wat tijd in beslag. We volgen het vooropgestelde schema. Hij zal niet fit zijn voor de eerste wedstrijd op het wereldkampioenschap, denk ik.
Karrewiet - Ketnet
Ik ga op reis en ik neem mee... mijn favoriete series en films!
Misschien wilde hij ons even met rust laten”, zei Castagne nog. Dat kan alvast in een heel fraai hotel, even weg van Doha. "Ik verkies één keer om de vijf dagen de bus nemen en dan 45 minuten te rijden naar Doha en 45 minuten terug. Hier zitten we rustig. Meer tijd voor recuperatie, voor teamactiviteiten. Dat kan een voordeel zijn. Een mooi hotel met een plaats waar we de matchen samen kunnen kijken. Als we in de stadions zijn zullen we de sfeer van het WK kunnen opsnuiven. ”Tegen Canada wordt woensdag best meteen gewonnen. "Ik ken Canada vrij goed, we zijn goed geïnformeerd.
(TV@@) België Egypte kijken 18 november 2022 | OU CHEPS
(VRIJ) België Egypte kijken streaming 18 november 2022
Livestream België - Egypte, laatste oefenmatch Rode Duivels voor het WKHet Jaber Al-Ahmad International Stadium in Koeweit is vanmiddga, om 16. 00 uur, het toneel van de laatste oefeninterland voor de Rode Duivels voor het aankomende WK voetbal, België tegen Egypte. Kunnen onze rode Duivels (ruim) winnen van de Farao's en zo met een goede goesting vanavond naar Qatar afreizen? Volgens de grootste bookmaker van ons land, Unibet, is de kans op een Belgische overwinning vanavondmiddag in Koeweit in elk geval zeer groot.
Want bij Unibet is de ploeg van bondscoach Roberto Martínez namelijk de overduidelijke favoriet om ook deze oefenmatch te winnen. Inzetten op een overwinning de Rode Duivels tegen Burkina Faso levert je bij Unibet namelijk 1. 45X je inzet op. Dit terwijl inzetten op een overwinning van het Egyptische voetbalelftal in deze oefeninterland bij Unibet je liefst 7.
Rode Duivels | Live voetbal, nieuws en video's - Proximus Pickx
Hoe treedt België aan op de VN-klimaattop in Egypte? 'Ons